Sphere-Being Alliance

Sunday, October 18, 2015

Nederlands -- Seizoen 1, Episode 1 -- De Boodschap voor de Mensheid






SphereBeingAlliance



Cosmic Disclosure: De Boodschap voor de Mensheid
Seizoen 1, Episode 1

 

Vergeet niet om uzelf  op Gaiam TV in te schrijven zodat je Corey op deze en andere afleveringen van "Cosmic Disclosure" kunt bekijken.

DW: We zijn een werkelijk opmerkelijke man aan het interviewen, Corey Goode, 45 jaar, oorspronkelijk uit Texas. En je leeft eigenlijk nog steeds in Texas. En wat hij hier heeft gedaan, is als een insider naar buiten te komen en met mij meer informatie te delen over wat er werkelijk aan de hand achter de schermen in de zogenaamde geheime regering en de geheime militaire programma's en hun ontwikkeling en industrialisatie van ons zonnestelsel. Het is echt een opmerkelijk verhaal, want ik heb door de jaren heen tientallen insiders geïnterviewd met soms een classificatie van 35 niveaus hoger dan de President van de Verenigde Staten. Ik heb ongeveer 90% van die informatie voor het publiek achtergehouden. Omdat A, het kan voor mensen hun dood betekenen. B, ik wilde geen dingen vrijgeven die het dan voor mij zouden bederven om erachter te komen wie de echte insiders waren. Corey kwam langs, en hij wist niet alleen die 90%, hij had ook veel andere puzzelstukjes waarnaar ik op zoek was. Ik wist dat er iets was dat de mensen mij niet vertelden. En alles kwam bij elkaar. Dus Corey, welkom bij de show. Dank je wel voor jouw aanwezigheid.

CG: Dank je wel.

DW: Ik begrijp dat waar je ons over gaat vertellen bent zo bizar is dat mensen het moeilijk zullen hebben om dit te accepteren, vooral als ze hier nog geen ervaring mee hebben. Dus in plaats van te proberen om ze de hand vast te houden en ze langzaam mee te nemen, laten we er rechtstreeks induiken. En als je ons heel snel een overzicht wil geven van wat jouw betrokkenheid bij dit hele ruimte programma onderwerp in jouw leven is geweest.

CG: Oké. Voor mij begon het op de leeftijd van zes jaar en toen ik in wat bekend staat als het MILAB werd gebracht (MILitary ABduction = Ontvoering voor Militaire doeleinden), sommige spreken dat uit als MILAB programma’s. Ik werd geïdentificeerd als een intuïtieve empaat (IE).

DW: Wat betekent dat precies?

CG: Intuïtief, dan heb je een intense intuïtie van dingen die mogelijk gaan gebeuren.


DW: Dus zoals paranormale begaafdheid?

Vertaling: Frenk W.
BULGARIAN
RUSSIAN

No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS