Sphere-Being Alliance

Saturday, October 8, 2016

POLSKI -- Sezon 1, odcinek 1

COSMIC DISCLOSURE: PRZESŁANIE DO LUDZKOŚCI

Sezon 1, odcinek 1

 admin    14 lip 2015

DW: Jest to wywiad z Corey Goode, który ujawnił się jako informator i podzielił ze mną swoją niezwykłą historią. Corey ma 45 lat i mieszka w Texasie. Przekazał mi informacje na temat tego co naprawdę dzieje się za kulisami tak zwanego tajnego rządu i tajnych programów wojskowych, ich rozwoju oraz industrializacji naszego układu słonecznego.

Przez lata przeprowadzałem wywiady z wieloma informatorami z klasyfikacją nawet 35-tą ponad Prezydentem Stanów Zjednoczonych z czego nie ujawniłem około 90% informacji ponieważ, A – mogli zginąć ludzie, B- nie chciałem ujawniać informacji, które pozwoliłyby mi na rozpoznanie prawdziwego informatora. Kiedy pojawił się Corey, nie tylko znał te 90% informacji, ale dostarczył mi wiele brakujących elementów. Corey, witaj w programie. Dziękuję, że tu jesteś.
 CG: Dziękuję.
 DW: Rozumiem, że informacje które tu przedstawisz są tak niesłychane, że ludziom będzie ciężko z ich zaakceptowaniem, szczególnie jeśli nie posiadają żadnego zorientowania w tym temacie. Zacznijmy zatem. Czy mógłbyś podsumować swoje zaangażowanie w Programie Kosmicznym, którego byłeś częścią?

No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS