Sphere-Being Alliance

Saturday, October 8, 2016

POLSKI -- Sezon 1, odcinek 3

KOSMICZNE UJAWNIENIE: DOWÓDZTWO OPERACJI KSIĘŻYCOWYCH

Sezon 1, odcinek 3

 admin    14 lip 2015

DW: Nazywam się David Wilcock i razem z Corey Goode będziemy prowadzić interesującą rozmowę na temat Tajnego Programu Kosmicznego. Chciałbym  podkreślić, że materiał jaki tu przedstawimy jest mocno kontrowersyjny. Badałem ten temat przez wiele lat, a przez ostatnie 20 byłem w kontakcie z informatorami oraz rozmawiałem z kilkudziesięcioma ludźmi o różnych stopniach klasyfikacji.

Witaj ponownie Corey. Wygląda na to, że Dowództwo Operacji Księżycowych (Lunar Operations Command) jest centralnym punktem łączącym Ziemię z Programem Kosmicznym i ogólnie z Kosmosem. Opowiedz nam, jak wygląda DOK?
CG: DOK znajduje się na terenie skalistym Księżyca. Jest wbudowane w krater i częściowo w skałę. Bardzo niewiele wystaje ponad powierzchnię, dobrze się tam wtapia i widać, że sporo do niego dobudowano od lat 50-tych. Nie miałem dostępu do większej jego części tylko do wyższych poziomów, ale widziałem plan rozmieszczenia, który schodząc głębiej w dół przypomina kształtem dzwon.
DW: Przypomina kształtem dzwon, który nie jest widoczny na powierzchni Księżyca.




No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS