Sphere-Being Alliance

Thursday, October 1, 2015

Romîna -- DEZVALUIREA COSMICA: PRIMA ÎNTÎLNIRE Sezonul 1 Episodul 2




SphereBeingAlliance



 PRIMA ÎNTÎLNIRE

Sezonul 1 Episodul 2
  
 


DW: Ei bine Corey, a fost o aventura mare. Cred ca, bazic ai început sa vorbesti cu mine în toate zilele. Si cînd a fost? Poate în luna octombrie a anului 2014.

CG: Da, a fost în jurul lunii Octombrie.

DW: Ceva asemanator. Si cînd am început sa vorbim despre acest lucru, cînd am abordat acest subiect, erai doar înca un informator care se prezenta. Si dupa aceea, în sfîrsit ai decis sa dezvalui numele tau, deoarece unele persoane erau în curs sa te descopere cu ajutorul investigatiilor. Si ai fost atras catre aceasta alianta, deoarece pîna atunci, într-adevar nu aveai un contact frecvent cu ea. Adevarat? Era ceva nou care a avut loc, dupa ce am început sa … Ai început sa dezvalui mai multe informatii dupa ce numele tau a aparut în fata publicului …

CG: Adevarat. Numele meu a fost adus catre aceasta alianta, de catre acest grup nou a lui Blue Avians. Au mentionat numele meu, deorece ei voiau ca eu sa fiu un inel de legatura între ei si alte grupuri. Astfel fiind, le-am fost prezentat.

DW: Acesti Blue Avians vorbisera anterior cu reprezentantii Programului Spatial Secret?

CG: Da, erau în contact cu o persoana pe care trec sa îl numesc cu un alt nume asemanator cu al lui, Locotenentul Colonel Gonzales.

DW: Deci, Gonzales. L-ai întîlnit înainte ca aceasta noua secventa de întîmplari sa fi avut loc, în care numele tau a fost cerut personal?

CG: Nu.

DW: Oh, ok.

CG: Pentru mine, el a fost o noua prezentare. Statuse în contact cu Blue Avians, aproape tot atîta timp cît si eu.


DW: Cît timp?



No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS