Sphere-Being Alliance

Friday, November 11, 2016

POLISH -- Sezon 4, Odcinek 5

KOSMICZNE UJAWNIENIE: TECHNOLOGIA “GŁOS BOGA”

Sezon 4, Odcinek 5

 admin    05 kwi 2016

DW: Witam wszystkich w “Kosmicznym Ujawnieniu”. Jestem prowadzącym, nazywam się David Wilcock. Jestem tutaj z Corey Goode i w tym odcinku będziemy odkrywali różne aspekty wielce kontrowersyjnego tematu, który może zakłócić cały wasz porządek, czyli technologię “Głos Boga”. Siedziałem tutaj i medytowałem, przygotowując się do tego oraz rozmyślałem o tych wszystkich historycznych aspektach tego jak pewne rzeczy zostały zrobione i oczywiście połączymy to wszystko z tą bardzo dziwną nowoczesną technologią. Tak więc to wszystko będzie kontrowersyjne. Może to również być przykre, więc odwołujemy się do dyskrecji oglądających. 

Dobrze, Corey, witaj w programie. 
CG: Dziękuję.
DW: Gdy cofniemy się do historii Kliki (Cabal), wydaje się, że mamy do czynienia z tajemnymi szkołami Egipskimi lub Babilońskimi, które zostały zaabsorbowane do Imperium Rzymskiego wtedy, gdy Rzym najechał Egipt podczas jego osłabienia. Wchłonęli oni Bibliotekę Aleksandryjską, przywieźli ją do Watykanu, a następnie przenieśli do Anglii. Jest udokumentowane, że Rzymianie przyjeżdżali do Anglii od około początku pierwszego wieku po Chrystusie. Stworzyli oni Bath, który jest angielskim miastem i który ciągle posiada łaźnie rzymskie.  Wydaje się, że stało się ono ich nową bazą operacyjną na całą Europę. 


No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS