Sphere-Being Alliance

Tuesday, November 22, 2016

POLSKI -- Sezon 4, Odcinek 7

KOSMICZNE UJAWNIENIE: PYTANIA I ODPOWIEDZI, CZ.3

Sezon 4, Odcinek 7

 admin    20 kwi 2016
  fulldisclosurenibirusitchin    1

 DW: Witam w “Kosmicznym Ujawnieniu”. Jestem prowadzącym i nazywam się David Wilcock, a w tym odcinku będziemy odpowiadali na wasze pytania.  Ja wcielę się w zadającego pytania tak, abyśmy nabrali również innych perspektyw poza tymi z którymi ja dotychczas wyszedłem. 

Witaj Corey w naszym programie. 
CG: Witam, dziękuję. 
DW: Dobrze, przejdźmy od razu do pytań. Zauważyłem, że kilka osób zadało pytanie odnośnie ewentualnej możliwości istnienia naszego Układu Słonecznego w binarnym układzie gwiezdnym obejmującym obecność innej ogromnej planety. Wiem, że jest to dyskutowane od lat osiemdziesiątych.  Czy ty, albo ludzie z Wnętrza Ziemi posiadacie informacje na temat Planety X i ewentualnego jej harmonogramu lotu? 

No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS