Sphere-Being Alliance

Monday, November 28, 2016

Polski -- Sezon 3, Odcinek 4

KOSMICZNE UJAWNIENIE: DONIESIENIA Z WNĘTRZA ZIEMI

Sezon 3, Odcinek 4

 admin    28 sty 2016
  innerearthhollowearthagartha    3

DW: Witamy w programie Kosmiczne Ujawnienie, nazywam się David Wilcock i jesteśmy tu razem z Corey Goode.
Zakończyliśmy na tym, że zobaczyłeś grupę osób idących w twoim kierunku, z którymi był Gonzalez. Wszyscy włączając Gonzaleza byli ubrani w podobne szaty.
CG: Tak.
DW: Zacznijmy od tego miejsca. Co wydarzyło się następnie? Ile osób szło w twoim kierunku?
CG: Razem z Gonzalezem było ich pięcioro.
DW: Ok.
CG: Zatrzymali się w połowie drogi od miejsca w którym stałem. Podszedł do mnie tylko Gonzalez by mnie przywitać. Wyciągnąłem rękę na powitanie, a on wtedy uniósł ręce w górę i powiedział, że nie chce jeszcze raz przechodzić przez ceremonię oczyszczania dlatego nie może mnie dotknąć. Powiedział, że również będę musiał przejść przez taką ceremonię, po czym udaliśmy się w tym kierunku.
W grupie, z którą przyszedł Gonzalez było trzech mężczyzn i kobieta, wszyscy mieli kaptury na głowach.

READ MORE


No comments:

Post a Comment

rd


info@exopoliticsportugal.com

HOME - ALL BLOGS